JVC KD-R331E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R331E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

dominique 23-08-2016

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: JVC KD-R331E

met de aankoop van deze radio/cd speler heb ik nu een apparaat in de auto wat me voorziet van prima geluid. het inbouwen en installeren was een fluitje van een cent en ik ben blij verrast met de mogelijkheden die dit apparaat me voor het afspelen van onder andere mijn Mp3-bestanden geeft. Kortom: een fijn apparaat voor weinig geld.

Pluspunten

• instelgemak
  • inbouwgemak

Minpunten

• heb ik nog niet ontdekt

JVC Everio 19-06-2016

JVC Everio HD Memory Camrecorder en de handleiding GZ-R315

Geschreven voor: JVC KD-R331E

Vanaf het moment dat ik via gebruikershandleiding.com de uitgebreide handleiding van dit apparaat ter beschikking had,is het allleen maar een bevestiging dat ik een uitermate goede,degelijke en vooral kwalitatief uitstekende JVC-aanschaf heb gedaan. De beelden zijn haarscherp,twijfel niet ,deze camrecorder is uniek. Veel plezier!

sbstes93 13-05-2016

goed geluid met 3 weg speakers

Geschreven voor: JVC KD-R331E

de licht in de radio is ook leuk.
hij is gebruiksvriendelijk.
de vormgeving is heel mooi.
het hoort het interieur.

Bart 23-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R331E

De rode verlichting geeft de radio een mooi design. Door zijn vormgeving en plaatsing van de knoppen is de radio gemakkelijk te bedienen.

Patricia erkenbosch 23-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R331E

Snelle en eenvoudige installatie. Makkelijk in gebruik en snel. En het ziet er Mooi uit en leuk overzichtelijk

Gerritje V 15-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R331E

Heerlijke radio, vooral de simpele bediening is voor mij (67 jaar oud) ideaal. TOP aankoop.
Nette strakke radio met alles wat er nodig is, speelt ook MP3 cd`s af, zelfs die van Jantje Smit

eddy 04-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R331E

Mooi uitziende radio die er goed werkt en kan upgrade met bleutooth vele opties. Gekregen van een maatje .gewoon top ervaring.

de glazenwasser 05-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R331E

leuke radio,makkelijk te monteren. goed geluid.mooie vermgeving,duidelijke toetsen. goede geluidsweergave van de cd

Mandy0506 22-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-R331E

het is een mooie radio en heeft alle basis functies. geeft goed geluid en is makkelijk bedienbaar. veel voorkeuze radiozenders en ook makkelijk dat ie automatisch de fileberichten weergeeft als je een cd aan het luisteren bent